Asigurare de viataVEZI RETEA
SUNA ACUM

Interviu – Marius Laslo, Director Executiv, DESTINE Broker

Intrebat de Publicatiile XPRIMM cum s-a schimbat distributia de asigurari in 2020, Marius LASLO, Director Executiv, DESTINE Broker, spune ca vanzarile online au crescut, dar nu atat de spectaculos pe cat se astepta.

Clientii doresc sa interactioneze cu distribuitorii de asigurari de unde pot obtine informatii mai multe si sa clarifice aspecte legate de produsele de asigurari pe care doresc sa le achizitioneze”, a mai spus Marius LASLO, precizand ca produsele de asigurari mai complexe sunt mai greu de implementat si vandut prin intermediul online.

Totodata, in 2020 – perioada marcata de pandemia de COVID-19, Directorul Executiv al DESTINE Broker a remarcat o crestere a interesului pentru asigurarile de sanatate.

 

Marius LASLO a raspuns si la urmatoarele intrebari:

Cum v-ati adaptat activitatea in 2020, in conditiile create de pandemia de COVID-19?
M.L.: DESTINE Broker a luat toate masurile impuse de autoritati. Marea majoritate a angajatilor DESTINE lucreaza de acasa, lucru ce a necesitat o investitie serioasa in tehnica si logistica. Nu a fost usor. A trebuit sa gandim foarte bine tot fluxul de lucru, pentru ca activitatea sa se desfasoare in bune conditii, si sa gasim solutiile tehnice si de soft pentru a face asta. Aproape toate activitatile sunt facute la distanta. Pentru sedinte, dar si pentru interactiunea cu colaboratorii nostri, folosim aplicatia ZOOM.

Pentru protectia clientilor, am recomandat transmiterea deconturilor de prima prin e-mail sau alte aplicatii, astfel clientii putand achita primele si ratele de prima prin internet banking sau cu cardul. Am implementat sistemului de plata a primelor cu cardul, pentru clienti, prin transmiterea catre acestia, din platforma de emitere DESTINE, a unui link de plata. De asemenea, DESTINE foloseste de aproape 2 ani o aplicatie off-line pentru clienti, dezvoltata de BrokerNet prin intermediul careia se pot semna documentele IDD, DNT, se emit politele si acestea se pot achita prin internet banking sau cu cardul.

Ce v-a marcat cel mai mult in aceasta perioada?
M.L.: Sunt mai multe aspecte: lipsa interactiunii fizice cu colaboratorii nostrii, cursurile a trebuit sa le tinem online. Ne lipsesc si intalnirile cu asiguratorii cu piata de asigurari. A trebuit sa facem eforturi considerabile de adaptare la situatia actuala.

Ce asteptari aveti de la 2021? Cum vedeti evolutia activitatii in industria de asigurari?
M.L.: Sunt raspunsuri greu de dat datorita situatiei globale prin care trece lumea. Speram ca aceasta pandemie sa intre pe un trend descendent, avand in vedere iminenta aparitie a vaccinurilor. De asemenea speram ca situatia economica sa nu se deterioreze foarte mult si autoritatile sa adopte masuri intelepte in aceste sens.

Sursa articol.