Cum este detaliat in Articolul 17 “Afectiuni si proceduri medicale acoperite de asigurare”
Prevazute în Articolul 17 “Afectiuni si proceduri medicale acoperite de asigurare”:
Ai acces in mod gratuit la o a doua opinie medicala din partea unei echipe de medici experti recunoscuti la nivel mondial.
Extra beneficiul care te insoteste pe tot parcursul contractului de asigurare – atunci cand ai nevoie de un sfat medical rapid sau sprijin pentru un stil de viata sanatos.
Cu ajutorul unui pachet complet de beneficii, in cazul diagnosticarii cu cancer sau cu o boala care necesita o interventie chirugicala complexa (dintre cele mentionate), vei primi suma asigurata aleasa de tine. Cu Asigurarea Essential Care poti avea linistea de care ai nevoie pe termen lung! O sa iti pastrezi standardul de viata si nu va trebui sa renunti la planurile tale.
Indrumari medicale de la specialisti de renume din spitale de incredere.
Fiecare opinie medicala vine de la specialisti selectati pe baza expertizei lor, a cerintelor cazului si a tipului de informatii medicale furnizate.
Conectivitate live la spitalele WorldCare Consortium®. WorldCare poate sa asigure supraveghere medicala fiecarui caz urmarit.
Pot fi organizate conferinte audio intre specialistul de referinta si consultant, atunci cand este necesar. Fie pentru a discuta cazul, fie pentru orice nelamuriri si intrebari legate de tratament.
Membrii si medicii de referinta au optiunea de a pune intrebari specialistilor consultanti.
Prin reducerea aparitiei diagnosticelor gresite sau a tratamentelor incorecte.
Membrii pot utiliza serviciul WorldCare fara a calatori sau a intrerupe activitatile zilnice.
In cazuri complexe, WorldCare organizeaza SMO-uri independente de la doua institutii separate, fara costuri suplimentare aplicate membrului.
Opiniile de la distanta sunt transmise membrilor si medicilor de referinta fara a fi nevoie sa faca aranjamente, programari si calatorii.
Telemedicina include o varietate de instrumente si platforme care permit medicilor sa se conecteze cu pacientii si cu alti colegi intr-un mod facil.
Telemedicina dintre pacienti si medici este cel mai frecvent vazuta ca:
Afla mai multe despre Asigurarea Essential Care programand o intalnire cu un consultant Destine Broker aici.
Fie ca esti acasa, la serviciu sau în calatorie, Telios* este solutia perfecta atunci când ai nevoie de un consult medical de specialitate care nu necesita vizita la camera de urgente.
Primesti sfaturi si raspunsuri cu privire la afectiunea ta, diagnostic, un plan de tratament potrivit si reteta de medicamente, în caz de nevoie.
Telios îti ofera o platforma completa pentru a intra în contact cu cadre medicale certificate în peste 23 de specialitati medicale.
Poti accesa serviciul în orice zi si la orice ora, inclusiv weekend si sarbatori legale, fara limita de timp, pentru ca problema ta sa fie solutionata cu un diagnostic si un tratament.
Accesezi platforma online www.telios.ro/metropolitanlife. Iti vei crea cont de utilizator cu ajutorul numarului de certificat (numar unic din polita de asigurare) si o parola stabilita de tine.
*Telios Care S.A.: companie de telemedicina din Cluj-Napoca, România. Contact: +40 373 78 78 00, customersupport@telios.ro
Suni la 0373 787 800 si esti directionat catre medici si specialisti în functie de simptome si nevoi
Vorbesti cu un doctor oricât ai nevoie pentru ca problema ta sa fie solutionata rapid si eficient
Medicii nostri îti ofera recomandari de tratament si reteta de medicamente, în caz de nevoie
Un asistent te va apela ulterior consultului pentru a verifica starea ta de sanatate si a discuta urmatorii pasi
Daca esti agricultor, Destine Broker te ajuta sa identifici toate riscurile la care sunt expuse culturile tale, sa obtii protectia...
Daca ai planuit o vacanta sau pleci in strainatate in interes de serviciu, ar fi bine sa pui in bagaje...
Asigurarea CARGO acopera riscurile unei operatiuni de transport, beneficiarul fiind proprietarul marfurilor. Practic, se asigura bunurile proprietarului pe timpul transportului....