Asigurare Essential Care
Caracteristici cheie
- Pana la 150.000 lei in cazul diagnosticarii cu o boala grava
- Telemedicina 24/7
- Telediagnostic – a doua opinie medicala
Stim ca in viata pot aparea uneori provocari, de aceea, am creat special pentru tine Asigurarea Essential Care, de la Metropolitan Life, iar daca tu esti protejat financiar te poti bucura mai mult si poti fi mai prezent alaturi de cei dragi

Ai acoperire financiara pentru urmatoarele:
cum este detaliat în Articolul 17 “Afectiuni si proceduri medicale acoperite de asigurare”.
Prevazute în Articolul 17 “Afectiuni si proceduri medicale acoperite de asigurare”:
- Interventie chirurgicala de By-Pass aorto-coronarian;
- Interventii chirurgicale cardiovasculare pentru tratamentul
patologiei valvelor cardiace; - Transplant de organe/ de maduva osoasa;
- Neurochirurgie
Telediagnostic – A doua opinie medicala
Ai acces în mod gratuit la o a doua opinie medicala din partea unei echipe de medici experti recunoscuti la nivel international.
Serviciul de telemedicina
Extra beneficiul care te însoteste pe tot parcursul contractului de asigurare, atunci când ai nevoie de orice sfat medical rapid, sau poate fi chiar un sprijin pentru un stil de viata sanatos.
Cu ajutorul unui pachet complet te beneficii, vei primi suma asigurata aleasa de tine, în cazul diagnosticarii cu cancer sau cu o boala care necesita o interventie chirugicala complexa, din cele mentionate. Cu Asigurarea Essential Care poti avea linistea de care ai nevoie pe termen lung, sa iti pastrezi standardul de viata si sa nu renunti la ceea ce ti-ai propus.
Telediagnostic sau A doua opinie medicala
îndrumari medicale de la specialisti de renume la spitale academice de talie mondiala
fiecare opinie medicala este redata de specialisti care sunt selectati pe baza expertizei lor, a cerintelor cazului si tipul informatiilor medicale furnizate
conectivitate live la spitalele WorldCare Consortium®, WorldCare este capabil sa se asigure ca fiecare caz este urmarit
pot fi organizate conferinte audio între specialistul de referinta si consultant, atunci când este necesar pentru a discuta cazul si orice nelamuriri si întrebari legate de tratament
membrii si medicii de referinta au optiunea de a pune întrebari ulterioare specialistilor consultanti
prin reducerea aparitiilor diagnosticelor gresite sau a tratamentului incorect
membrii pot utiliza serviciul WorldCare fara a calatori sau a întrerupe activitatile zilnice
în cazuri complexe, WorldCare organizeaza SMO-uri independente de la doua institutii separate, fara costuri suplimentare aplicate membrului
opiniile de la distanta sunt transmise membrilor si medicilor de referinta fara a fi nevoie sa faca aranjamente, programari si calatorii

Ce este telemedicina?
Telemedicina include o varietate de instrumente si platforme care permit medicilor sa se conecteze cu pacientii într-un mod facil, precum si între ei. Telemedicina dintre pacienti si medici este cel mai frecvent vazuta ca:
- O comunicare audio-video sau telefonica în timp real, care leaga medicii si pacienrii din diferite locatii;
- Platforma online care colecteaza imagini si date care urmeaza sa fie interpretate ulterior;
- Instrumente de monitorizare la distanta a pacientilor, cum ar fi dispozitive de monitorizare a tensiunii arteriale, cântare digitale activate prin Bluetooth si alte dispozitive care pot fi purtate si care comunica date biometrice pentru revizuire;
- Vizite digitale online si / sau servicii de check-in scurte furnizate folosind tehnologia de comunicare care este utilizata pentru a evalua daca o vizita la cabinetul medical este sau nu justificata (prin portalul pacientului, smartphone).
Beneficii:
De acasa sau de oriunde
Fie ca esti acasa, la serviciu sau în calatorie, Telios* este solutia perfecta atunci când ai nevoie de un consult medical de specialitate care nu necesita vizita la camera de urgente.
Servicii medicale complete
Primesti sfaturi si raspunsuri cu privire la afectiunea ta, diagnostic, un plan de tratament potrivit si reteta de medicamente, în caz de nevoie.
Asistenta medicala integrata
Telios îti ofera o platforma completa pentru a intra în contact cu cadre medicale certificate în peste 23 de specialitati medicale.
Disponibil 24/7
Poti accesa serviciul în orice zi si la orice ora, inclusiv weekend si sarbatori legale, fara limita de timp, pentru ca problema ta sa fie solutionata cu un diagnostic si un tratament.
Cum accesezi serviciul de Telemedicina
Accesezi platforma online www.telios.ro/metropolitanlife, unde îti vei crea cont de utilizator cu ajutorul numarului de certificat (numar unic din polita de asigurare) si o parola stabilita de tine.
Prin contactarea Call Center Telios la numarul de telefon: 0373787 800
*Telios Care S.A. : companie de telemedicina din Cluj-Napoca, România. Contact: +40 373 78 78 00, customersupport@telios.ro

Apelezi Telios pentru o consultatie
Suni la 0373 787 800 si esti directionat catre medici si specialisti în functie de simptome si nevoi

Primesti îngrijire medicala
Vorbesti cu un doctor oricât ai nevoie pentru ca problema ta sa fie solutionata rapid si eficient

Obtii tratament corespunzator
Medicii nostri îti ofera recomandari de tratament si reteta de medicamente, în caz de nevoie

Esti monitorizat dupa consultatie
Un asistent te va apela ulterior consultului pentru a verifica starea ta de sanatate si a discuta urmatorii pasi