DESTINE Broker este prima companie din România care permite achitarea asigurărilor prin aplicația POS de pe telefonul agentului. Aceasta este posibilă datorită soluției Tap to Phone.
Soluția este furnizata de Alpha Bank, in vederea acceptarii platilor contactless.
“Intram intr-o noua era a platilor digitale. Nu este nevoie de niciun echipament special sau cunostinte tehnice pentru a instala si a folosi aplicatia pe telefonul mobil Android. Care, astazi, se transforma automat intr-un terminal de plata. Probabil este una din cele mai importante inovatii in zona platilor si creste digitalizarea operatiunilor cu cardul”, a declarat Marius LASLO, Director Executiv, DESTINE Broker, pentru 1asig.ro.
“Am pornit cautarile pentru identificarea unei solutii care sa ne sustina in reconcilierea politelor, a platilor pentru acestea sau a ratelor datorita faptului ca asistentii nostri sunt mobili. In acest context folosirea unui POS fizic era destul de greoaie. Ne doream ceva inovator, sigur, care sa ne usureze activitatea, sa fie si eficient financiar. Solutia ne-a fost furnizata de catre Alpha Bank Romania si se numeste Alpha PhonePOS“, a adaugat el.
Astfel, in perioada imediat urmatoare brokerul va trece la implementarea acestei aplicatii si catre toti asistentii care vor dori sa foloseasca acest sistem de plata.
“Integrarea a fost mai usoara pentru noi, deoarece DESTINE Broker avea deja o aplicatie dezvoltata pentru asistentii in brokeraj. Aceasta este furnizata de catre BrokerNet. Astfel, a fost destul de facil sa legam informatiile din platforma de emitere cu aplicatia PhonePOS in vederea reconcilierii platilor”, a precizat Marius LASLO.
Cum functioneaza achitarea prin POS
Iată cum decurge fluxul: asistentul care trebuie să emită o poliță sau să încaseze o rată plătibilă cu cardul, va trimite informația către aplicația BrokerNet de pe telefon. Din aplicație, asistentul poate alege opțiunea de plată cu cardul.
Din acel moment aplicatia BrokerNet deschide aplicatia Alpha PhonePOS, clientul apropie cardul de telefon, introduce codul PIN si tranzactia este efectuata.
Totul se intampla securizat, fara introducere de sume sau alte date de catre utilizatorii umani. Și ce este important, comunicarea intre aplicatii se realizeaza intr-un format criptat.
Clienții pot opta pentru achitarea asigurarilor prin aplicatia POS de pe telefonul agentilor.
Aplicatia permite acceptarea platilor contactless sub 100 RON, dar si a platilor peste 100 RON, autorizarea tranzactiei de catre detinatorul de card fiind realizata prin introducerea codului PIN. Securitatea datelor fiind asigurata de solutia denumita “PIN on Glass”, certificata in conformitate cu standardele VISA si Mastercard.
In timpul procesului de plata, protectia este asigurata de kernelul EMV L2 Contactless, certificat conform standardelor EMV.
Aplicatia foloseste un telefon mobil, o tableta sau un PDA care permite activarea functiei NFC. Transforma instant dispozitivul intr-un terminal POS.
Mobilitate in retea nationala
“Simplitatea în utilizare, costurile reduse și flexibilitatea acestei tehnologii oferă o experiență completă și eficientă. O experiență adaptată condițiilor actuale de piață ale secolului XXI. Aceasta asigură, de asemenea, mobilitate totală pentru colaboratorii noștri“, a mai spus Marius LASLO.